Wednesday, December 19, 2012

ႏွလံုးသားကို ရင္းျပီး ဦးေႏွာက္နဲ႔ ေရးတဲ့ မိခင္တစ္ဦးရဲ႕ စာတစ္ေစာင္

Posted by drmyochit Wednesday, December 19, 2012, under | No comments


သမၼတၾကီးရွင့္…
ႏိုင္ငံရဲ႕ တာ၀န္ေတြကုိ မအားလပ္ႏိုင္ေအာင္ ထမ္းေဆာင္ေနရတဲ့ သမၼတၾကီးကို အေႏွာက္အယွက္ ျဖစ္ေစ လိုတဲ့စိတ္ မရွိေပမယ့္ ကၽြန္မ ဒီစာကို ေရးလို က္မိပါတယ္။ ကၽြန္မဟာ တိုင္းျပည္ အတြက္ ေျခတစ္ဖက္ စြန္႔ထား သူရဲ႕ဇနီး၊ တိုင္းျပည္အတြက္ အသက္ေပးသြား သူရဲ႕ မိခင္၊ လက္ရွိ တိုင္းျပည္ အတြက္ အလုပ္ အေကၽြးျပဳ ေနဆဲ ေက်ာင္းဆရာမ တစ္ဦးပါ။ ကၽြန္မ အမ်ိဳးသား ေျခတစ္ဖက္ ဆံုးရံႈးခ်ိန္မွာ ရခဲ့ဖူးတဲ့ ေၾကးတံ ဆိပ္ ေလးကို ကၽြန္မ ဂုဏ္ယူ ေက်နပ္ခဲ့ဖူးေပမယ့္ ကၽြန္မရဲ႕ သားအပါအ၀င္ တိုင္းျပည္အတြက္ ကခ်င္ျပည္ နယ္မွာ အသက္စြန္႕ခဲ့တဲ့ စစ္သည္ေတြ အေပၚ သမၼတၾကီးတို႔ရဲ႕ လ်စ္လ်ဴရႈ ေနႏိုင္မႈကို ကၽြန္မ တကယ္ မခံစား ႏိုင္ပါဘူး။

ကၽြန္မတို႔ မိသားစုဟာ စစ္ကိုင္းတိုင္းက ျမိဳ႔နယ္တစ္ခုမွာ ေနထိုင္ၾကီးျပင္း ခဲ့ၾကတယ္။ ကၽြန္မ အမ်ိဳးသားဟာ ရွမ္းျပည္နယ္ ေျမာက္ပိုင္းမွာ ေျခတစ္ဖက္ စြန္႔ခဲ့ ရတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ သားငယ္ ေလးဟာ ကခ်င္ ျပည္နယ္မွာ အသက္ စြန္႔ခဲ့ရတယ္။ကၽြန္မရဲ႕ သားငယ္ဟာ အသက္စြန္႕ျပီး စီးပြားေရး လုပ္ခဲ့တာ မဟုတ္ပါဘူး။ တိုင္းျပည္ ျငိမ္းခ်မ္းေရး အတြက္ အသက္ေပးခဲ့တဲ့ အုတ္တစ္ခ်ပ္ သဲတစ္ပြင့္ပါ သမၼတၾကီး။ သမၼတၾကီးတို႔ အုပ္ခ်ဳပ္တဲ့ ျမန္မာႏိုင္ငံဆိုတာ ျဖစ္ေအာင္၊ ကၽြန္မ ကေလးေတြကို သင္ေပးတဲ့ တိုင္းနဲ႔ ျပည္နယ္ေတြ ပါ၀င္တဲ့ ျမန္မာႏိုင္ငံ ေျမပံုၾကီး ျဖစ္ေအာင္ ေမြးရပ္ေျမကို စြန္႔ခြာျပီး အသက္စြန္႔ တာ၀န္ ထမ္းေဆာင္ ေနတဲ့ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ တပ္မေတာ္ သားေတြပါရွင္။

အသက္ ၂၅ ႏွစ္ ဆိုတဲ့ ကၽြန္မ သားငယ္ဟာ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ ကေလးပါပဲ။ ကၽြန္မ သားငယ္ စစ္ဆင္ေရး တာ၀န္ကို စျပီး ထမ္းေဆာင္ ကတည္းက ကၽြန္မသားဟာ သူ႔လစာကို မစားခဲ့ရဘူး။ သူနဲ႔ ရြယ္တူ အေပါင္း အသင္းေတြ မိသားစုနဲ႔ အတူေနျပီး ဘ၀ကို ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ ျဖတ္သန္းခ်ိန္မွာ ကၽြန္မသား အတြက္ မိသားစု ဆိုတာ တာ၀န္နဲ႔ ရဲေဘာ္ ရဲဘက္ ေတြပဲ ျဖစ္ခဲ့ရတယ္။ သူအရမ္း ႏွစ္သက္တဲ့ ဘုရားပြဲ ေတြကို ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ မိသားစုနဲ႔ အတူ ေပ်ာ္ရႊင္ခြင့္ မရခဲ့ဘူး။ အခုေတာ့ ဒီဘ၀မွာ သူ႔အတြက္ မိသားစုနဲ႔ ျပန္ဆံုဖို႕ အခြင့္အေရးကို ဆံုးရံႈးခဲ့ ရပါျပီ။

ႏိုင္ငံၾကီး တစ္ခုက စစ္သားတစ္ေယာက္ဟာ စစ္ဆင္ေရးတာ၀န္ထမ္းေဆာင္ခ်ိန္မွာ အေႏြးထည္ မလံုေလာက္ လို႔ သူ႔အေမဆီ စာေရးျပီး မွာခဲ့ဖူးတယ္။ သူ႔မိခင္က အစိုးရကို ဒီအျဖစ္အတြက္ စာေရး ေတာင္း ဆိုလို႔ အစိုးရက ေျဖရွင္းခဲ့ ေပးရတယ္။ ေက်ာပိုးအိတ္ တစ္လံုးနဲ႔ ရိကၡာ အငတ္ငတ္ အျပတ္ျပတ္ တာ၀န္ ထမ္းေဆာင္တဲ့ တပ္မေတာ္ သားေတြအတြက္ သမၼတၾကီးတို႔  အစိုးရ အဖြဲ႕မွာ တာ၀န္ မရွိဘူးလို႔ သမၼ တၾကီး ယူဆ ပါလား လို႔ ကၽြန္မ တကယ္ ေမးလိုက္ ခ်င္တယ္။ စစ္သား ဘ၀ကို ျဖတ္သန္းျပီးမွ သမၼတ ျဖစ္လာတဲ့ သမၼတၾကီး တို႔လို လူၾကီး ေတြက တပ္မေတာ္ သားေတြ အေပၚ ပိုျပီး ၾကင္နာရမွာ မဟုတ္ပါ ဘူးလား။

မာနယ္ ပေလာ၊ မဲသေ၀ါ လိုေဒသ မ်ိဳးေတြမွာေတာင္ တိုက္ပြဲတိုင္း ႏိုင္ေအာင္ တိုက္ျပီး တိုင္းျပည္ ေအးခ်မ္း ေစခဲ့တဲ့ တပ္မေတာ္သား ေတြဟာ ဘာမဟုတ္တဲ့ ကခ်င္ လက္နက္ကိုင္ က်မွ အက်ိဳးမဲ့ အသက္ေပးခိုင္း ခဲ့ရပါ သလား။ ကခ်င္ထိုး စစ္ရပ္ ဆိုလို႔ ရပ္ထားခဲ့ ရတယ္တဲ့။ ဒါဆို ထုိးစစ္ ရပ္ဆိုတဲ့ ကာလမွာ ကၽြန္မသား ဟာ ရန္သူ႔ရဲ႕ က်ည္ဆံ ေအာက္မွာ က်ဆံုးခဲ့ ရတာပါလဲ။ တကယ္ဆို သမၼတၾကီးတို႔ လုပ္တဲ့ ျငိမ္းခ်မ္းေရး သာစစ္မွန္ ရင္ ဒီအခ်ိန္ ကၽြန္မဟာ ကၽြန္မသား ျပန္အလာကို ေစာင့္ရင္းနဲ႕ ဘုရားမွာ ဆုေတာင္း ေနရမွာ ပါ။

ကၽြန္မ အရမ္း ၀မ္းနည္းမိပါတယ္။ စစ္သားတစ္ေယာက္ ျဖစ္လို႔ တိုက္ပြဲမွာ က်ဆံုးခဲ့တဲ့ ကၽြန္မသားကို ကၽြန္မ ဂုဏ္ယူေပမယ့္ ကၽြန္မသား ေပးဆပ္ရတဲ့ အသက္ဟာ သမၼတၾကီးရဲ႕ ထုိးစစ္ရပ္ဆိုတဲ့ စကားေၾကာင့္ ဆိုတဲ့ အေတြးကလည္း ကၽြန္မကို ႏွိပ္စက္ေန ပါတယ္။ သမၼတ ၾကီးရဲ႕အမိန္႔ကို ကာကြယ္ေရး ဦးစီးခ်ဳပ္က နာခံ ပါ့မယ္ လို႔ ၀န္ၾကီး ဦးေအာင္မင္းက ေျပာခဲ့တယ္။ ဒီလို ကခ်င္ျပည္နယ္မွာ တပ္မေတာ္ မလိုအပ္ဘူး။ ေကအိုင္ ေအပဲ လိုအပ္တယ္ ဆိုရင္ ကခ်င္ ျပည္နယ္က တပ္မေတာ္ကို သမၼတၾကီး အမိန္႔ထုတ္ျပီး ျပန္ရုပ္ခိုင္း လိုက္ပါ ေတာ့လား။ ဒါဆို ကၽြန္မ သားလို က်ည္တစ္ေတာင့္ မပစ္ရဘဲ ေသဆံုးရတဲ့ တပ္မေတာ္ သားေတြ မရွိႏိုင္ ေတာ့ဘူး မဟုတ္ လား ရွင္။

အခု ေသဆံုးသြားတဲ့ ကၽြန္မသား အပါအ၀င္ တပ္မေတာ္သား ေတြဟာ သူရဲေကာင္း ေတြပါ။ သူရဲေကာင္း တို႔ အသက္စြန္႔ ျခင္းနဲ႔ တိုင္းျပည္အတြက္ ေပးဆပ္ခဲ့ သူေတြပါ။ သမၼတၾကီးတို႔ အျမဲေျပာဆိုေနတဲ့ အေမရိကန္လို ဒီမိုကေရစီ ႏိုင္ငံက စစ္သားေတြ ဗီယက္နမ္ စစ္ေျမျပင္မွာ ေသဆံုးတုန္း ကေတာင္ အေမရိ ကန္ သမၼတက သူ႔မိသားစု ေတြဆီကို ၀မ္းနည္းေၾကာင္း ပို႔ေပးခဲ့ ဖူးပါတယ္။ အခုလို ျပည္တြင္း ျငိမ္းခ်မ္း ေရးအတြက္ အသက္ ေပးခဲ့ ရသူေတြ အတြက္ သမၼတၾကီး ၀မ္းနည္းေၾကာင္း တစ္ခြန္း မေျပာသင့္ ဘူးလား လို႔ ေမးခ်င္ ပါတယ္။

ကၽြန္မဟာ ကၽြန္မသား ေသဆံုးမႈအတြက္ ၀မ္းနည္းတာ တစ္ဖက္၊ ခံျပင္းတာ တစ္ဖက္မို႔ အရူးတစ္ပိုင္း ျဖစ္ေနရ ပါတယ္။ကၽြန္မ မ်က္ရည္ေတြကို ကူမသုတ္ေပးႏိုင္ရင္ေတာင္ ေနာက္ထပ္ ကၽြန္မလို မိဘေတြ ထပ္ျပီး မရွိရ ေအာင္ သမၼတၾကီးတို႔ ဆံုးျဖတ္ၾကပါေတာ့လို႔ ကၽြန္မ တိုက္တြန္းလိုက္ပါတယ္။
သမၼတ ၾကီးကို အားကိုး ယံုၾကည္လွ်က္။။

0 comments:

Post a Comment

Tags

Labels

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား

Blog Archive

Blog Archive

ဆက္သြယ္ေပးပို႕ရန္

drmyochit72@gmail.com သို႕ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသည္

ရွာေဖြရန္